Logo
Logo

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@wearegarcia.com of bel 085-2250142.

Wanneer kan ik mijn order verwachten?

Bestellingen binnen Nederland wordt binnen 2-3 werkdagen geleverd. Meer informatie over onze levertijden kun je vinden door op onze pagina over verzending. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst ontvang je vrijwel direct een orderbevestiging per mail. Zodra de bestelling is ingepakt ontvang je hiervan een bevestiging inclusief jouw track & trace-code waarmee je jouw pakket kan volgen. Het kan even duren voordat deze code werkt.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wanneer je in onze webshop bestelt, betaal je geen verzendkosten bij bestellingen vanaf €50,-. Bij bestellingen tot €50,- betaal je €4,95. Kies je voor avond- of weekendlevering? Dan betaal je altijd €5,95.

Naar welke landen verzenden jullie?

Op dit moment verzenden wij naar Nederland, Duitsland, Oostenrijk, België, Frankrijk, Luxemburg en Spanje (Canarische Eilanden uitgezonderd).

Hoe kan ik betalen?

Afhankelijk van het land waarin je woonachtig bent, hanteren wij de volgende betaalmethoden:

Nederland: iDeal, Klarna, MasterCard, Visa en PayPal, ApplePay

Duitsland: Klarna, MasterCard, Visa en PayPal, ApplePay

België: Bancontact, MasterCard, Visa en PayPal, ApplePay

Frankrijk: MasterCard, Visa en PayPal, ApplePay

Spanje: MasterCard, Visa en PayPal, ApplePay

Oostenrijk: MasterCard, Visa en PayPal, ApplePay

Luxemburg: MasterCard, Visa en PayPal, ApplePay

Ik heb een item niet ontvangen, welke wel op geleverd staat, wat nu?

Item(s) niet ontvangen, maar staat deze wel op geleverd? Vul dan dit formulier in en stuur het naar ons via webshop@wearegarcia.com, dan kunnen wij de aanvraag behandelen.

Kan ik mijn online bestelling in een GARCIA winkel ophalen?

Nee, helaas is dit niet mogelijk.

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Bekijk alle informatie over het ruilen of retourneren van je bestelling op onze pagina over retourneren.

Kan ik een online bestelling retourneren bij een GARCIA winkel?

Nee, helaas is dit niet mogelijk.

Wat zijn de algemene voorwaarden voor het ruilen en retourneren?

Vul het retourformulier in en bekijk voor meer informatie over het ruilen of retourneren van je bestelling op onze pagina over retourneren.

Wat zijn de retourkosten?

Ruilen en retourneren is kosteloos.

Hoe kan ik de status van mijn retour controleren?

Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer je retourzending bij ons in het magazijn is verwerkt.

Wat zijn jullie actievoorwaarden?

De actievoorwaarden voor de acties en promoties op de GARCIA webshop vind je op onze pagina over actievoorwaarden

Hoe blijf ik op de hoogte van het laatste GARCIA nieuws?

Voor het laatste nieuws kun je ons volgen op Facebook of Instagram. Of schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang als eerste nieuws over onze collecties, sale, acties en events.

Ik heb een andere vraag. Waar kan ik mijn vraag, klacht of suggestie naartoe sturen?

Je kunt een e-mail sturen naar onze klantenservice via webshop@wearegarcia.com. We doen ons uiterste best om je vragen binnen 1 werkdag te beantwoorden.


Social network icon
Social network icon
Social network icon
SCHRIJF JE IN VOOR DE NIEUWSBRIEF